Direktlänk till inlägg 16 juni 2015

My new start - VÄLKOMNA

Av Malin - 16 juni 2015 16:44

Början på en ny kula.

 

Hej & välkomna till min nya blogg. Tidigare hade jag en som hette Alltidmamma88, Men som ni säkert förstår så tog jag bort den då jag för det första aldrig skrev i den samt så va det många inlägg där som jag vill kalla "från mitt tidigare liv."

För er som inte läst min tidigare blogg kommer det komma ett inlägg där det kommer förekomma en liten bakåtkoll, där jag kommer skriva om hur mitt liv såg ut då, enbart för att ni ska kunna komma in och lära känna mig från början, hur jag levde tidigare samt även för att ni ska kunna se hur stora förändringar jag gjort det senaste året i mitt liv, min familjesituation samt mina vänner!


Men här kommer en lite presentation om mig som start på det allra första inlägget:

Mitt namn är Malin, Jag är 26 år (snart 27, dock 22 December) bosatt för tillfället i Skillingaryd i en Trea som ligger rätt centralt. Varannan vecka har jag mina underbara barn, Christian 8 år, Elias 4 år & Felicia 2 år.

Jag har precis börjat jobba på Sörgården där jag trivdes från första stund, dom som bor där är underbara, dom jag jobbar med är ett par väldigt snälla kvinnor & allt går toppen!

Mitt stora intresse är handarbete, för tillfället håller jag på och virkar, men kan även få för mig att sticka ett o annat par sockar samt brodera dukar & tavlor. Jag kollar mycket på skräckfilmer, jag har till och med en skräckfilms kompis som jag tittar med där man sedan kan disskutera om filmen, bra eller dålig, vad hade kunnat göras bättre osv. Så en och annan kommentar om filmer jag ser kommer ni får ta del utav.

Jag älskar och läsa, allt från noveller till verklighetsbaserade historier.

Men mina barn kommer alltid först, att få spendera tid med dom, hitta på roliga saker som ett och annat äventyr när tiden finns. Dom är mitt liv, och det mesta kretsar kring dom ! :)


Så, det var lite om mig , så om det är så att ni har några frågor och vill veta mer så är det bara skriva en rad eller två, Men det mesta kommer ni kunna läsa om sedan !

 

Men det finns alltid ett MEN, Jag kommer inte tåla några påhopp , jag kommer heller inte besvara korkade frågor så som dejterbjudande osv. Kan ni inte stå för vad ni säger så är det heller ingen mening för mig och svara då jag anser att det är enbart brist på min tid. :)

 

Det första inlägget för denna bloggen efter detta kommer att skrivas ikväll och kommer finnas tillgängligt kl 21:00 , Jag hoppas att ni får en fortsatt bra dag och att ni kommer ha någon nytta av de tips som kommer förekomma i denna blogg. Här nedan kommer en liten innehållsförteckning så ni vet vad ni har att vänta er!

Många Kramar Malin

 

Innehåll:

1. Frågor som kretsar kring livet, allt från de små problemen i vardagen till stora händelser som kan påverka ens liv för alltid.

2. Handarbete . Framför allt Virka, Sticka & brodera. Kommer lägga ut ett och annat mönster.

3. Vardagsysslor, Vad händer? Vad gör jag?

4. Bra tips

5. Skräckfilm Deluxe - Förslag på bra filmer, Vad tycker jag? Vad tycker ni?

6. Frågor, Varje Fredag kommer det komma ett inlägg där jag enbart besvarar de frågor jag fått under veckan, då kommer frågor och svar bli offentliga, Nyfiken?  Spana in här då Varje FREDAG efter kl 16.30

 

XOXO

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 28 juni 2015 22:39

En dag som denna - Söndag Detta har varit en helt underbar Söndag , Jag hoppas att jag får uppleva fler sånahär dagar trots att man nu är så trött att man knappt kan hålla ögonen öppna :)   Det började med sovmorgon till kl 10:00 , Satte mig då...

Av Malin - 27 juni 2015 21:03

Anslutning misslyckades Kan säga att detta har varit ett par väldigt jobbiga dagar nu när internet har varit helt cp, men äntligen är det igång tack vare en god vän till mig så nu kan man börja skriva igen!   Denna dagen har spenderats i stan, ...

Av Malin - 18 juni 2015 16:00

Det bästa med att sluta jobba är att äntligen få hämta hem sina barn igen. Dock ska mina barn åka till sin pappa idag då jag ska jobba imorgon, och då det är Midsommar så är varken dagis eller förskolan öppen! Men sen på eftermiddagen kommer dom ti...

Av Malin - 16 juni 2015 21:00

My Story   Som jag lovade tidigare idag så kommer det nu ett inlägg för er som inte riktigt hängt med i min tidigare blogg om vad som hänt i mitt liv som har det senaste året format mig till den människa som jag är idag.   6 Mars 2005 , Det ä...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards