Direktlänk till inlägg 28 juni 2015

En dag som denna - Söndag !

Av Malin - 28 juni 2015 22:39

En dag som denna - Söndag

Detta har varit en helt underbar Söndag , Jag hoppas att jag får uppleva fler sånahär dagar trots att man nu är så trött att man knappt kan hålla ögonen öppna :)


Det började med sovmorgon till kl 10:00 , Satte mig då o virkade lite då jag tyckte syster skulle få sova ut ordentligt. När hon sedan vaknade så satte jag igång o städa lite här hemma, under tiden som hon låg i soffan och läste. ;) Teamwork deluxe, jag håller i städningen och hon håller sig undan , Bäst för bägge parter :D Haha.


Sedan vid 13 tiden kom grannen upp , käkade lunch o drack kaffe innan det bar av till affären för att panta alla dessa flaskor man samlat på sig ;)

När vi kom tillbaka så va jag tvungen o vila mitt stackars huvud en stund, märks att man inte mår helt 100 i psyket när denna huvudvärken åter igen har kommit tillbaka , Orken är borta och man vill inte göra någonting. ;(

När man egentligen borde sova , ja , då går det inte, men när man borde va uppe så är man så trött så man inte vet vart man ska ta vägen, att det inte bara kan  få vara 100% bra någon gång ?! Tur jag har Patrik, Barnen och min familj, annars hade detta absolut inte gått !


Vid 18.00 kom barnen , då gick vi och handlade till kvällsmaten, som idag blev spagetti och köttfärssås, eller ja, vi kan kalla det sen middag ;)

Sen så va det dags för dom små o sova , slutade dock med att jag va tvungen och lägga mig brevid , men nu äntligen sover dom, dock för min del hade dom gärna fått vara uppe , men imorgon är det dags att stiga upp vid 05:15 igen. V.29 är det semester så då blir det andra bullar :)


Men , nu sitter jag och Christian här, pratar om allt och ingenting , framför allt om hur mycket han längtar tills han börjar 2:an efter sommaren ;)

Aja , nu ska jag iallafall försöka få honom i säng, sen ska även jag sova då som sagt imorgon är det dags o stiga upp tidigt igen ;) Så natti natti !


// Malin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 27 juni 2015 21:03

Anslutning misslyckades Kan säga att detta har varit ett par väldigt jobbiga dagar nu när internet har varit helt cp, men äntligen är det igång tack vare en god vän till mig så nu kan man börja skriva igen!   Denna dagen har spenderats i stan, ...

Av Malin - 18 juni 2015 16:00

Det bästa med att sluta jobba är att äntligen få hämta hem sina barn igen. Dock ska mina barn åka till sin pappa idag då jag ska jobba imorgon, och då det är Midsommar så är varken dagis eller förskolan öppen! Men sen på eftermiddagen kommer dom ti...

Av Malin - 16 juni 2015 21:00

My Story   Som jag lovade tidigare idag så kommer det nu ett inlägg för er som inte riktigt hängt med i min tidigare blogg om vad som hänt i mitt liv som har det senaste året format mig till den människa som jag är idag.   6 Mars 2005 , Det ä...

Av Malin - 16 juni 2015 16:44

Början på en ny kula.   Hej & välkomna till min nya blogg. Tidigare hade jag en som hette Alltidmamma88, Men som ni säkert förstår så tog jag bort den då jag för det första aldrig skrev i den samt så va det många inlägg där som jag vill kalla "fr...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards