Alla inlägg den 27 juni 2015

Av Malin - 27 juni 2015 21:03

Anslutning misslyckades


Kan säga att detta har varit ett par väldigt jobbiga dagar nu när internet har varit helt cp, men äntligen är det igång tack vare en god vän till mig så nu kan man börja skriva igen!


Denna dagen har spenderats i stan, ihop med syster och en av mina bästa vänner :) Har varit toppen då det blev rätt mycket shooping ;)

Sen när vi kom hem blev det mat med grannen , så nu sitter vi här mätta o goa ;)

Nu blir det att ta hand om lite disk, tänkte även städa lite trots att klockan är 21. Vill ha lite mer ordning och reda här hemma , för i Augusti ÄNTLIGEN flyttar jag, dock va det meningen att jag skulle ta en lägenhet i Vaggeryd, men har nu fått ett erbjudande på en som är större i Skillingaryd, så blir o stanna kvar i denna hålan ett tag till ;)


Imorgon ska jag & grannen roa oss med att städa , städa, städa ! Vi ska ta både hans & min lägenhet, se om vi även börjar packa lite , även han ska nämligen flytta så varför inte hjälpas åt ? :) Smidigt som fan :)


Nähä , Nu börjar syrran bli rastlös så nu är det lika bra att komma igång, så man kan sätta sig vid en bra film om en stund innan det är dags att sova !

// Malin

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards